pondelok 13. apríla 2015

Brugges - part II.


Here are more pictures from Brugges. The fact is I really planned to write some words about the places you should see there, but when I think about it, you can just walk around the whole day or two and you will still enjoy Brugges even without knowing the facts :-).
And, meanwhile I came back from a holiday in a completely different world, so to be honest it is hard for me to recall all the places in Brugges. I hope you forgive me this time. In my next post, I promise to take you to a very hot country! Stay tuned!

Tak nech sa páči ďaľšie fotky z Brúg. Fakt je, že pôvodne som mala v pláne napísať aj pár slov o miestach, ktoré by ste v Brugách nemali vynechať. Ale keď tak nad tým rozmýšľam, budete celkom spokojní, aj keď sa len tak poprechádzate deň či dva bez akýchkoľvek znalostí :-).
Nuž a taktiež som sa medzičasom vrátila z dovolenky v úplne inom svete, takže sa úprimne len ťažko rozpamätávam na miesta v Brugách. Dúfam teda, že mi tentokrát odpustíte. V ďaľšom poste vás zoberiem do veľmi horúcej krajiny! Takže príďte zas! 










Žiadne komentáre: