pondelok 9. júna 2014

Free time oriented people

 I have to admit...I am not an ambitious person when it comes to career or work. And I am definitely not a workoholic.  I like to call myself a freetime oriented person. I can shut the door of my office and stop thinking about work the next second.  Because there is so much other to think about, to plan, to do!
I love trips. For a day, for a weekend, for a week, for a month, even for ever. I love to explore, to visit, to be at any kind of place which is new to me. Just tell me, who can be happy to be back at the office after flipping through weekend pictures like this!

Are you a career oriented person or a free time oriented person :-) ?

Musím sa priznať ...čo sa týka kariéry a práce, nie som ambiciózna. A už vôbec nie som workoholik. Ja by som to nazvala človek orientovaný na voľný čas. Viem za sebou zabuchnúť dvere od kancelárie a prestať myslieť na prácu v druhej sekunde. Pretože na svete je toho toľko, na čo môžete myslieť, plánovať, robiť!
Milujem výlety. Jednodňové, víkendové, týždňové, mesačné, dokonca aj výlety navždy. Rada objavujem, navštevujem, rada som kdekoľvek, kde som ešte nebola. 
No však povedzte, kto by bol rád späť v kancelárii po tom, čo ste si pozreli fotky z víkendu ako tieto!

A čo vy? Ste orientovaní na kariéru, alebo na voľný čas?
















Žiadne komentáre: